Aktif Ziyaretçiler

Şu anda 111 konuk çevrimiçi
Banner Campaign

Siteiçi Arama

Kadın Sağlığı Tweetleri

Fazla kahve içen kadın idrarını tutamıyor

0 kişi tarafından değerlendirildi.

Etiketler: idrar kaçırma | idrarını tutamıyor | kadın | kahve

Genlerin kahve bağımlılığını artırdığını koyan bir araştırmanın ardından yapılan başka bir araştırma kahve tiryakilerini üzecek. Amerika'da 65 bin kadın üzerinde yapılan araştırmada, günde dört kupadan fazla kahve içen kadınların idrarlarını tutamadığını ortaya çıkardı.

Zinde kalmak için tercih edilen kahvenin sebep olduğu benzer etkiye, bir günde içilen 10 şişe sodanın da yol açtığı açıklandı. Elde edilen sonuçlar Journal of Urology adlı derginin son sayısında yayınlanırken, kahvenin idrar sökücü özelliği sebebiyle kadınların idrarlarını tutamadığı belirtildi.

Tıp dünyasında ilk defa yapılan araştırmaya göre, dört kupadan fazla kahve içen kadınların rahatsızlığı dört sene sonra başlıyor. En çok kadınlarda idrar kaçırma probleminin yaşandığı belirtilen araştırmada, 60-70 yaş arasındaki kadınların dörtte biri, ayda en az bir defa idrarını kaçırdığını itiraf etti. Sonuçları değerlendiren Boston Üniversitesinden Doktor Mary K. Townsend, kadınlardan daha az kahve içmesini tavsiye etti. İngiltere'de yapılan başka bir araştırmayag öre ise, idrarını kaçıran kadınların sayısı yaklaşık 3 milyon civarında. 
 

Powered by Web Agency
 

Bu yazıya 0 Yorum yapıldı.

Yorum yapmak ister misiniz?


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)



    Yeni bir harf grubu için tıklayınız.